Winstgevende producten vinden? Dit is hoe!

Hoe vind je de meest winstgevende producten?

E-commerce is nu op aan het komen en dit betekent meer competitie. Winstgevende producten vinden word moeilijker en moeilijker.

Hoe zorg jij ervoor dat je jezelf onderscheid van de anderen?

In dit artikel over product research en winstgevende producten onderzoek leer je hoe je dit doet.

Niet alleen research zelf, maar ook hoe je merk loyaliteit maakt!

Lees hier meer over betaald e-commerce leren.

winstgevende producten vinden keyboard

Wat kan je verwachten van dit artikel:

  • Hoe vind je de meest winstgevende producten?
    • Vind geen producten waar je toevallig al wat van weet.
    •   Zoek uit of er vraag is naar het “winstgevende” product.
    •   Hoe goedkoper je producten, hoe meer winstgevend! Of ja, bijna…
  • Waarom strugglen mensen als ze op mijn producten komen?
    •   Hoe verbeter je de structuur van je webshop?
    •   Hoe creëer ik een identiteit met mijn online webshop en winstgevende producten?
    • Hoe maak ik mijn berichten seo vriendelijk en hoe helpt dit met het vinden van winstgevende producten?
  • De user experience van je winstgevende webshop verbeteren.
    •   Zorg ervoor dat mensen WILLEN kopen.
    •   Laat mensen (tenminste) het gevoel krijgen alsof ze zelf iets verdienen…
  •   Winstgevende producten vinden/verkopen via je telefoon.
  •   Vind winstgevende producten en ben goed voor de natuur (ja dat staat er echt).
  •   Originaliteit. Niet alleen winstgevende producten gaan je helpen.
  • Transparant zijn op je webshop. Win het vertrouwen van de klant.
  • “Get the engine running”. Zorg voor meer beweging op je webshop.
    •   Social media gebruiken voor beweging op je webshop.
    •   Hoe maak ik mijn webshop zelf seo vriendelijk?
  • Op een platform kunnen verkopen. (als je geen eigen webshop wilt)
    •   De voordelen van op een platform verkopen.
    •   Leren hoe je op een platform verkoopt.
  • Conclusie

Leren om winstgevende producten te vinden?

Voordat je gelijk een product op een platform (Bol.com bijvoorbeeld) of je webshop zet, moet je natuurlijk wel een product hebben waarmee je ook daadwerkelijk geld gaat verdienen.

Het is best wel moeilijk om goede producten te vinden, dus daarom helpt dit artikel je.

Hoe vind je de meest winstgevende producten?


Vind geen producten waar jij toevallig al wat van weet.

Zoek geen artikelen waar jij al wat van weet.

Dit klinkt misschien raar, maar het klopt vaak wel. Als jij veel over voetbal weet, dan is de kans groot dat je alleen maar voetbal spullen wilt gaan verkopen, aangezien jij hier toch al wat van weet.

DOE DIT ALSJEBLIEFT NIET.

Op deze manier gaan de enige producten die jij verkoopt, producten zijn die JOU aanspreken en niet de klant. Zet de klant altijd op nummer een en kijk dus waar meer vraag naar is.

Als een klant liever een fruitmand wilt als jouw voetbalschoenen, dan is het natuurlijk ook wel logisch als jij dan fruitmanden gaat verkopen. Probeer dit soort situaties te vermijden…


Zoek uit of er vraag is naar het “winstgevende” product.

Gebruik Google trends en keyword generators.

Je moet natuurlijk wel weten of er wel vraag naar een product is, zodat je er ook daadwerkelijk geld mee gaat verdienen.

Gebruik de winkelwagen methode. Dit is een methode die je simpelweg laat zien hoeveel vraag er naar een specifiek product is. Wat je doet is dit:

  • Je zoekt een interessant product uit en doet dit in je winkelmandje.
  • Je bestelt het maximale aantal en je kijkt hoeveel producten ze hiervan nog op voorraad hebben.
  • Vanaf dat getal baseer je of er voor dat product echt veel word gevraagd.

(Herhaal deze stappen een paar keer bij verschillende producten en websites om te kijken of de verkoper niet gewoon laag op voorraad was).

Je zal verschillende soorten gegevens tegenkomen wanneer je Google trends of Keyword generators gaat gebruiken, maar probeer niet mee te gaan met trends.

Het is namelijk moeilijk in te schatten wanneer een trend begint en eindigt. PLUS, je bent vaak al te laat als je erachter komt dat deze trend er is.

Onder trends vallen bijvoorbeeld: fidget spinners/cubes, games enz.

Vaak is het slim om een consistent product te pakken dat niet seizoensgebonden (bijvoorbeeld een winterjas) of een trend is, maar iets wat mensen altijd nodig zullen hebben.

Zoals, een shirt, scheermesjes, fruitmanden, koelkasten (als hier toevallig vraag naar is) of misschien een pakket met drinkglazen.

Als je hiermee bovenaan komt dan ga je misschien wel gegarandeerd winst maken…


Hoe goedkoper je producten, hoe meer winstgevend! Of ja, bijna…

Bereken je winst per verkoop en wat de prijs van je product gaat worden.

Winstgevende producten geld

Dit is heel belangrijk om te doen. ANALYSEER JE COMPETITIE. Als je competitie voor 17,50 een fruitmand verkoopt, zorg ervoor dat jij dan NOG lager kan gaan en er ook nog eens winst van maakt…

Kijk naar wat de prijzen bij anderen zijn voor het product dat je gaat verkopen en baseer daarna jouw prijzen hierop. Vind dus gewoon een manier om voor minder eenzelfde soort product te verkopen, terwijl jij ook nog winst maakt. Zo winnen jij EN de klant. Simpel toch?

Dit is hoe je product research doet, uitgelegd in drie vrij simpele stappen.

Er is meer dat je zal moeten doen als je echt een succesvol product wilt. Het kan ook zo zijn dat mensen ergens vastlopen.


Waarom strugglen mensen als ze bij mijn producten komen?

Nu je weet hoe je winstgevende producten krijgt, is het ook slim om ervoor te zorgen dat mensen geen moeite hebben als ze bij jouw product komen.

Zo kan je namelijk een hoop sales verliezen, puur omdat mensen niet weten waar ze heen moeten gaan.

Dus hier zijn allemaal verschillende redenen waarom jouw klanten zouden kunnen strugglen als ze bij jouw product/webshop aankomen.


Hoe verbeter je de structuur van je webshop?

Als mensen op je webshop of bij je winstgevende product komen, willen ze waarschijnlijk niet een handleiding krijgen om te weten hoe jouw webshop werkt. Zorg dus voor een simpele en makkelijke structuur.

Hoe verbeter je de structuur van je webshop?

Om te beginnen kan je naar je tekst kijken.

Kies een lettertype en blijf hierbij, gebruik scheidingslijnen na de tussen kopjes zodat mensen hun antwoord sneller kunnen vinden, gebruik schuine letters en dikgedrukte letters alleen als het nodig is, kies of je mensen met u of je aanspreekt en houd een eigen stijl aan bij elke tekst, zodat het niet onduidelijk wordt.

Maar tekst is niet het enige…

Nu je een eigen stijl hebt qua schrijven en je een structuur hebt, ziet je tekst er waarschijnlijk nog een beetje saai uit. Om ervoor te zorgen dat je de aandacht houd en mensen niet gaan afdwalen, zijn afbeeldingen heel handig.

Hoe kies je de juiste afbeeldingen voor je webshop?

Je hebt een eigen stijl en dit kan “premium” zijn, maar ook wat losjes. Kies dus goed welke afbeeldingen je plaatst. Kleuren spelen hier een hele grote rol in. Dit is wat de meeste kleuren uitstralen:

Rood: Liefde of haat (ligt aan de context en pakt vaak de aandacht)

Oranje: Meestal gezien als de “fun color”. Dit betekent, energie, blijdschap etc.

Groen: Vaak gebruikt voor tuinspullen of iets buiten te laten zien.

Geel: Deze kleur geeft vaak een Pas op gevoel af, maar dit ligt ook aan de context. Kijk, maar naar Macdonalds

Blauw: Deze kleur staat voor vertrouwen, kalm of misschien wel verdrietig in sommige instanties.

Zwart: Vaak als ‘premium’ beschouwd. Zorgt ervoor dat je net wat serieuzer word genomen.

Grijs: Conservatief en formeel.

Kleuren in afbeeldingen doen zoals je ziet een hoop meer dan je waarschijnlijk dacht…


Hoe creëer ik een identiteit met mijn online webshop en mijn winstgevende producten?

Je weet nu hoe je winstgevende producten kunt vinden en hoe je ervoor kan zorgen dat mensen minder strugglen als ze op je webshop komen.

Maar….

Dat is natuurlijk ALS ze op je webshop komen. Je moet een identiteit creëren zodat mensen weten bij wie ze iets kopen en ze zich veilig voelen. Je moet ook bovenaan komen in de zoekresultaten, maar daarover vind je later meer…


Welke manieren van branding zijn er?

Er zijn een hoop manieren om een identiteit te creëren en een hele goede ervan is natuurlijk branding.

Wat is branding?

Branding is een manier om jouw producten van andere te onderscheiden. Simpelweg een  manier om je te onderscheiden van de rest.

Hier ga je een paar vormen zien die handig kunnen zijn als je een webshop hebt (dit betekent ook als je verkoopt op een platform)


Winstgevende producten met corporate branding.

Corporate branding is simpelweg het gebruiken van je bedrijfsnaam om op die manier vertrouwen op te bouwen bij de klant.

Dit is dus alleen handig als je al een bedrijf hebt met best wel een naam. Kan natuurlijk ook handig zijn, maar de meeste mensen die via bol verkopen of net een webshop hebben opgezet, zijn niet meteen beroemd.


Winstgevende producten met personal branding.

Personal branding betekent dat je een persoonlijk merk hebt. Je staat niet onder een groot bedrijf, maar je hebt een eigen merk. Hier begin je vaak voordat je doorgaat naar een corporate branding gaat.

(niet iedereen gaat voor een corporate branding, het is simpelweg wat jouw intenties zijn met je merk)

Als je een identiteit creëert met je merk, moet je weten waar je voor gaat. Bij een personal brand word je vaak wel geassocieerd met een merk aangezien de klant niet vaak kan zien of het merk een persoon of bedrijf is.

Waarmee je geassocieerd word, ligt echt aan hoe je schrijft, wat voor structuur je hebt etc.


Labeling. White label en Private label.

Dit is veel simpeler dan dat het klinkt.

  • White label betekent dat een product door iemand wordt gemaakt, en dat dit naar meerdere mensen/bedrijven etc. en verkopers gestuurd wordt met de voorwaarde dat de naam van degene die het gemaakt heeft (dus die “iemand”) erop staat.
  • Private label is hetzelfde, maar inplaats dat het product naar meerdere mensen gaat, gaat het niet naar meerdere personen/bedrijven etc.

Best wel simpel vind je niet?


Hoe maak ik mijn berichten seo vriendelijk en hoe helpt dit met het vinden van winstgevende producten?

Het helpt jou niet om winstgevende producten te vinden, maar de klant.

Seo is het verbeteren van je website zodat je “organisch verkeer” krijgt naar je website.

Organisch verkeer zijn simpelweg de mensen die op je website komen door er zelf op te zoeken. Dus niet via een advertentie, maar omdat ze een vraag hadden en jouw artikel/webshop hier een oplossing voor heeft.

Als je een webshop met winstgevende producten hebt, schrijf je er waarschijnlijk geen blogposts van zes A4tjes op, maar je hebt vast wel een beschrijving met allemaal dingen die de klant moeten helpen.

Je denkt het misschien niet, maar die beschrijving kan een grote invloed hebben op je plaats in de zoekresultaten. Je seo op orde krijgen is dus een heel goed iets om te doen. Waar begin je?

Als je nog gedetailleerder wilt zien hoe je berichten seo vriendelijk maakt dan kan je dit artikel bekijken.


Je teksten om je winstgevende producten heen.

Wat is het eerste dat de klant (waarschijnlijk) gaat zien als ze de beschrijving openen? Je teksten!

Het begint vaak bij je keywords.

Keywords zijn de woorden waar jij op gevonden wilt worden in de zoekresultaten. Dit kan een woord zijn (keyWORD), maar ook een zin. Dit noem je een keyphrase.

Als je net begint is het slim om voor een of meerdere keyphrase’s te gaan. Waarom?

Winstgevende producten vindenzoekresultaten

Als mensen hierop zoeken is het vaak al specifiek. Een keyword kan bijvoorbeeld, seo zijn, maar een keyphrase is bijvoorbeeld: “hoe maak ik mijn berichten seo vriendelijk?”

Dit is veel specifieker en je kan dus makkelijker het probleem van de klant oplossen. PLUS, het heeft minder competitie en dat is iets wat je echt nodig gaat hebben ZEKER als je begint.

Maak dus een beschrijving waarin je jouw keyphrase wat langer en beter uitlegt, zodat je ook de juiste mensen naar je webshop toetrekt.

(het is ook slim om iets meer keyphrase’s te hebben. Voor een product is twee vaak al genoeg)


Je afbeeldingen en Chrome extensies.

Niet alleen je tekst is iets wat impact gaat hebben op de klant. Je afbeeldingen stralen vaak ook iets uit over je webshop…

(zoals je hebt gezien met het deel over de structuur van je webshop)

Zorg er dus voor dat je weet wat je doet qua kleuren en dat je al vanaf het begin een uitstraling hebt, anders moet je al je afbeeldingen gaan veranderen en dat is echt een “pain in the ass”.

Chrome extensies.

Chrome extensies gebruiken om winstgevende producten te vinden? Klinkt als iets klein, maar het kan je een hoop tijd besparen. Welke extensies zijn handig en wat doen ze precies?


Sellevate. Je eigen producten tracken.

Sellevate is een tool waarmee je je producten kan tracken. Je zal zien hoe goed je artikelen verkopen en kan dus duidelijk zien waar je op moet verbeteren etc.

DEZE TOOL WERKT ALLEEN ALS JE OP BOL.COM VERKOOPT…

Voeg Sellevate hier gratis toe aan je browser.


Keyword surfer. Research je competitie op struggles!

Keyword surfer is een extensie die elke keer als je iets opzoekt, je laat zien hoeveel mensen deze website gemiddeld bezoeken, hoeveel woorden de tekst ongeveer bevat, welke overeenkomsten er zijn met jouw opgezochte woorden en hoeveel anderen er gemiddeld op zoeken.

Een hele handige tool om je competitie te kunnen researchen en kan je een hoop tijd besparen.

Hier kan je Keyword surfer gratis toevoegen aan Chrome.


Commerce inspector. Hoe vind je winstgevende producten?

Dit is misschien wel de meest waardevolle die je kan toevoegen. Commerce inspector is een extensie die je inzichten kan geven van ELKE ONLINE WEBSHOP.

Je kan je competitie op die manier zo erg analyseren dat je fouten bij anderen kan vinden die je oplost in je eigen webshop en op die manier dus een betere webshop maakt als je competitie.

En nog het mooiste. Het is GRATIS

Voeg commerce inspector gratis toe aan Chrome.


De user experience van je winstgevende webshop verbeteren.

Zoals al eerder is getypt, weet je dat mensen niet op je webshop willen komen en een handleiding nodig hebben om je site te bekijken.

Er zijn dus dingen als structuur, teksten, afbeeldingen en kleuren waar je voor moet kijken. Nu ga je de klant overhalen om iets te kopen, want gewoon een normale knop naar jouw product om te kopen is niet heel erg aantrekkelijk.

Waar begin je?


Zorg ervoor dat mensen je producten WILLEN kopen.

Dit is een hele simpele. Zorg ervoor dat mensen jouw product willen kopen. Hoe wordt het anders winstgevend?

Om te beginnen moet je ervoor zorgen dat je product aantrekkelijk word en de klant het gevoel geeft dat ze het nodig hebben.

Daarom zijn die afbeeldingen zo belangrijk! Probeer dus mooie afbeeldingen te vinden die niet te veel opslag opnemen om te laden.

Daarnaast is de beschrijving zoals je hebt gelezen heel belangrijk, dus probeer dit zo goed mogelijk toe te passen als je kan. ZET DE KLANT OP NUMMER EEN.


Laat mensen (tenminste) het gevoel krijgen alsof ze zelf iets verdienen…

Je kan heel veel mooie plaatjes hebben, maar als het voor de klant alleen maar voelt alsof ze geld weggeven, dan is de kans op een refund een stuk groter…

Geef dus bijvoorbeeld iets extra’s gratis weg bij de check out. Geef ze het gevoel dat ze niets verliezen, maar een investering maken. Tenslotte doen ze dit ook, want jij lost hun probleem op.

Geef extra info weg van het product, zorg voor snellere verzendtijden en geef dit allemaal aan zodat de klant ziet wat ze nou eigenlijk krijgen.

Laat je bezoekers zien dat ze niet de enige zijn die kopen! Dit zorgt er namelijk sneller voor dat iemand overgaat tot kopen, want andere doen het. Dit geeft vaak een gevoel van vertrouwen af en kan dus heel erg in je voordeel werken…


Winstgevende producten vinden/verkopen via je telefoon.

Je kan er eigenlijk niet meer omheen. De telefoon is de computer aan het overnemen en daar moet je gebruik van gaan maken…

Optimaliseer je webshop dus volledig rond de telefoon van anderen, want een groot deel van je klanten gaan hier vandaan komen!

De dingen die hierboven staan helpen, maar het is slim om wat extra witregels toe te voegen in je teksten, zodat de mensen die dit lezen niet een grote lap tekst op hun scherm krijgen.

Niemand wil daar doorheen lezen toch?


Vind winstgevende producten en ben goed voor de natuur (ja dat staat er echt).

Dit klinkt misschien raar, maar als je winstgevende producten wilt dan zal je ook goed moeten zijn voor het milieu.

Een groot deel van de mensen zal namelijk iets kopen als jij laat zien dat je milieu vriendelijk bent.

Zorg voor vertrouwen bij de klant, dit is een van de belangrijkste dingen die je kan hebben…

Dus laat zien dat de klant iets krijgt dat milieu vriendelijk is en waar geen “geforceerd werken” bezig was in het proces.


Originaliteit. Niet alleen winstgevende producten gaan je helpen.

Wat denk je dat het eerder zal maken? Iemand die Bol.com namaakt met andere kleuren of iemand die een volledig origineel concept heeft en het blijft verbeteren?

De tweede toch?

Je moet winstgevende producten vinden, maar zonder originaliteit zal je niet ver komen.

Je ziet nu hoe belangrijk het is om origineel te zijn. In het begin gaat het misschien wat minder, maar in de long run haal je er zoveel meer uit.

Als iemand vraagt waar jij je geld vandaan haalt, dan wil je niet degene zijn die precies hetzelfde doet als de anderen. Ben dus zo origineel mogelijk, want dit wordt ook door Google beloont in de zoekresultaten…


Transparant zijn op je webshop. Win het vertrouwen van de klant.

Zorg ervoor dat je webshop heel erg betrouwbaar overkomt. Niemand wil iets kopen via een onbetrouwbare website als ze het ook ergens ander kunnen krijgen voor ietsjes meer.

Laat dus alles zien wat er gebeurd in het maken van het product tot het bezorgen aan de klant. Zorg dat alle knoppen werken en laat mensen zien dat JIJ veel beter bent als de rest.

Ben zo eerlijk mogelijk, want als je dat niet doet en mensen komen erachter dat je bezig bent met dingen die je niet aan je klanten vertelt (kijk maar naar wat er met de Primark gebeurde), dan kan je je “merk” wel vergeten.


“Get the engine running”. Zorg voor meer beweging op je webshop.

Nu je weet hoe je de meest winstgevende producten vind en ze aantrekkelijk maakt, moet je natuurlijk ook wel mensen hebben die de producten gaan kopen. Ander een beetje zinloos denk je niet?

Hoe zorg je voor meer beweging op je webshop? (Zonder natuurlijk seo sinds dit al eerder is, benoemt)


Social media gebruiken voor beweging op je webshop.

Social media is een van die dingen. Als je wat volgers hebt, kan je ze naar je website toe leiden. Ze hoeven niet per se iets te kopen, want alleen al mensen op je website doen een hoop voor je ranking in de zoekresultaten.

Post bijvoorbeeld je webshop op je verhaal of zet hem in je bio. Maak een ander account aan puur en alleen voor je webshop. Wat je ook doet:

GEEF NOOIT WAARDEVOLLE INFORMATIE OVER JEZELF WEG!

Alles kan namelijk tegen je gebruikt worden.


Hoe maak ik mijn webshop zelf seo vriendelijk?

Je weet hoe je teksten en afbeeldingen seo vriendelijk maakt. Zo niet dan kan je hier een goede uitleg krijgen.

Je webshop zelf is ook een heel ander iets. Simpelweg:

Probeer zo min mogelijk afbeeldingen te gebruiken. Alleen als het nodig is. Dit betekent dus als iemand op het product klikt of als je moet laten zien welk product je te bieden hebt.

Daarnaast is het slim om je alt-attributen in je afbeeldingen aan te passen en je lay-out heel erg simpel te houden. Als het je lukt, schakel dan tekst compressie in en index je website Google door op Google search console in te loggen.


Op een platform kunnen verkopen (als je geen eigen webshop wilt).

Nu kan het ook zo zijn dat je helemaal geen webshop wilt hebben. In dat geval is de beste keuze waarschijnlijk om via een platform te verkopen.

Wat is verkopen op een platform?

Verkopen via een platform betekent dat je geen EIGEN webshop hebt, maar via een platform verkoopt. Een platform is bijvoorbeeld: Bol.com, Amazon, eBay etc.

Je kan dus alles wat simpeler regelen, maar hebt niet meer de controle over welke kleuren er in de tekst worden gebruikt of de lay-out van de website.

Aan de andere kant is dit ook wel fijn, want dan hoef je er niet meer over na te denken om je lay-out te veranderen of bijvoorbeeld, een andere kleur tekst toe te voegen.


De voordelen van op een platform verkopen.

Er is een hoop goed aan het verkopen op een platform, maar een paar dingen hebben een groter voordeel dan de andere. Welke?

Wat zijn de voordelen van verkopen op een platform?


1. Het is super schaalbaar.

Je kan product op product op product toevoegen voor mensen om te kopen. De kans op een winstgevend product is op die manier groter, sinds je sneller meer producten online kan zetten. Je hoeft de producten namelijk niet zelf te maken als je op een platform verkoopt!

2. Je bent er minder tijd aan kwijt.

Als je via een platform verkoopt, dan hoef je (zoals hierboven al staat) niet na te denken over de lay-out, tekst kleur, klantenservice etc.

3. Kost  een stuk minder om op te zetten.

Om via een platform te verkopen kost het een stuk minder dan verkopen met je eigen webshop. Geen domeinnaam voor je website en je hoeft ook niet 24/7 bij je producten te kijken (dit hoeft niet per se met een webshop, maar je spendeert hier vaak meer tijd aan)

4. Betere cashflow en hogere volumes.

Als je op een platform verkoopt, heb je vaak een betere cashflow sinds je meer winstgevende producten hebt en je degene die niet winstgevend zijn heel makkelijk offline kan halen, hierdoor zijn je volumes van je winstgevende producten hoger en kan je meer verdienen.

Dit zijn een paar grote factors, maar je moet het natuurlijk ook leren om te weten hoe je daadwerkelijk verkoopt via een platform om winst te maken. Waar leer je dit?


Leren hoe je op een platform verkoopt.

Er zijn een hoop cursussen en dingen die je kan doen om te leren via een platform.

Je weet nu hoe je de meest winstgevende producten kan vinden, maar je moet het nog steeds beter doen als de rest.

Hieronder krijg je een paar GRATIS dingen die je kunnen helpen en een paar betaalde dingen waar je uiteindelijk nog meer mee kan.


Op welke gratis manieren kan je e-commerce leren?

Hoe vind je goede winstgevende producten sneller dan de rest?

YouTube.

Dit is een van de makkelijkste manieren om te leren en kan je heel erg helpen met het concept beter te begrijpen, maar je zal hier waarschijnlijk niet zien hoe je nou daadwerkelijk alles doet…

Gratis cursussen/trainingen.

Dit is een meer specifieke en gerichte manier waarop je kan leren. Nadeel is wel dat je de trainingen meestal niet op pauze kan zetten en het alleen op een bepaalde tijd bekeken kan worden met een aanmelding via je e-mail. Wat aansluit op het volgende.

E-mail.

Als je een ander e-mail adres aanmaakt en je op verschillende platformen zoals, Morning Brew en een paar e-mail lijsten van al succesvolle personen aansluit, dan kan je ook wat meer te weten komen (dit is alleen echt handig als je al weet wat je businessmodel inhoud)


Conclusie

Dacht je echt dat een groot artikel als dit samengevat kon worden in een paar zinnen?

Nee, natuurlijk niet.

De meeste hebben hier niet helemaal doorheen gelezen. Winstgevende producten krijgen is ook gewoon een hand vol.

Als jij een van deze mensen bent dan stel ik je heel graag voor aan de bol masterclass. Dit is een cursus die je leert hoe je op bol.com kunt verkopen. Deze heeft vooraf een training en gaat jou helpen om winstgevende producten te vinden zonder gedoe.

DE TRAINING IS GRATIS

Heb jij het in je om succesvol te worden?

Klaar om succesvol te worden?

Bekijk de training en leer meer over winstgevende producten!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *